A legtöbb, amit tehetünk a gyerekünkért, az az, hogy nem engedjük elveszíteni a tanulási képességeit! Ha hagyjuk, hogy vidáman, játékosan fedezze fel ő maga a világot, és ha kell, mutatunk neki olyan tanulási eszközöket és módszereket, amelyek az elménk működéséhez...
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett narancssárga színű ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben az áthúzott (szürke színű) bolti ár lesz érvényes.
A legtöbb, amit tehetünk a gyerekünkért, az az, hogy nem engedjük elveszíteni a tanulási képességeit! Ha hagyjuk, hogy vidáman, játékosan fedezze fel ő maga a világot, és ha kell, mutatunk neki olyan tanulási eszközöket és módszereket, amelyek az elménk működéséhez igazodnak, nem pedig az elméjét akarjuk rákényszeríteni értelmetlen szabályok alkalmazására. Ha ezt megtettük, elvégeztük a vállalt feladatunkat. A hatékony módszerek használata, vagyis a tanulás már a gyerek dolga! Meggyőződésem, hogy az agyunk éppen ugyanolyan gyerekkorunkban, mint felnőttként. Szerkezetét, működési elvét tekintve nem - vagy nem túl sokat - változik, a legfőbb változás benne nem más, mint az, ahogyan használjuk. Amikor tréningeket tartok gyerekeknek, gyakran elmondom, hogy Albert Einstein vagy Szentgyörgyi Albert agya is ugyanolyan szerkezetű volt, mint bármelyikünké, a különbség csak annyi volt, ahogyan használták. Az is meggyőződésem, hogy a hatékony tanulás alapösztönével születünk, aztán ahogyan magunkra szedünk - néha erőltetünk - módszereket, meggyőződéseket, sztereotípiákat, úgy változik az agyunk használati módja is, és néha valóságnak véljük azt, hogy az én agyam már nem úgy működik, mint régen! - holott az igazság az, hogy nem úgy használom, ahogy régen. A gyerekeknek szóló Lépéselőny - Tanulj meg tanulni! című könyvet azért írtam, hogy segítsek élményt találni az elméjük kreatív világában, ez a könyv a szülőknek szól. Arról, hogy a gyerekünk után hogyan segítsük világra a sikeres felnőttet is.
Termékadatok
Cím: Tanítsd meg tanulni! A Lépéselőny tanulási stratégia szülőknek
Rossz tanulóból két diplomás egyetemi tanár és tanulási módszertan-szakértő - Lantos Mihályra igazán illik a "rablóból lesz a legjobb pandúr" állítás. Sohasem szeretett tanulni és nem is volt jó tanuló. Harminc éves korában azonban lépéskényszerbe került: felajánlottak neki egy állást, amelyhez egy második diplomát kellett volna szereznie - de legalábbis beiratkozni az egyetemre.
"Megtettem, de közben ötletem se volt, hogyan fogom túlélni a vizsgaidőszakot. Soha senki se készített fel erre az élethelyzetre, soha senki se tanított meg tanulni. Ugyanakkor nem voltam rossz képességű fiatal, csak nem tudtam, hogyan használjam az adottságaimat. Rengeteg talpalás, kutatás, tanfolyamokra járás után találtam meg a nekem megfelelő módszert: a villámolvasást. Már nem csak képességem, de eszközöm is volt. Hamarosan beiratkoztam az ELTE pedagógia mellett a Debreceni Egyetem filozófia-szakára is és párhuzamos képzésben szereztem meg a végzettségeimet munka mellett."
Mihály - akit leginkább Misinek ismernek a tanfolyamainak résztvevői - innentől feladatának tekintette, hogy segítsen a hozzá hasonlóan tanulási gondokkal küszködő fiataloknak a képességük mellé a módszert is megtalálni.
Amennyiben az Ön által választott könyvesbolt neve mellett
1-5
szerepel, kérjük kattintson a bolt nevére, majd a megjelenő elérhetőségeken érdeklődjön a készletről és foglalja le a könyvet.