Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Ismeretterjesztő  >   

MCLUHAN, MARSHALL-FIORE, QUENTIN

MÉDIAMASSZÁZS - EGY RAKÁS HATÁS

Kiadó: Typotex Kiadó
Oldalszám: 160 oldal
Megjelenés: 2012. november 06.
Kötés: Kötött
ISBN: 9789632797427

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

2465 Ft     2900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 2262 Ft
Szállítás: 5-8 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Csernus Imre Dr.

Csernus Imre Dr. - A FÁJDALOM ARCAI
2677 Ft
3150 Ft
15%
megtakarítás

Csernus Imre Dr.

Csernus Imre Dr. - A FÉRFI
3391 Ft
3990 Ft
15%
megtakarítás

Rhonda Byrne

Rhonda Byrne - AZ ERŐ - THE SECRET 2.
3391 Ft
3990 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

Magdalena Tulli

Magdalena Tulli - Vörösben
160 Ft
200 Ft
20%
megtakarítás

Berniczky Éva

Berniczky Éva - A TOJÁSÁRUS HOSZÚNAPJA
1512 Ft
1890 Ft
20%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Mikor először gyűjtötték egybe McLuhan profetikus kijelentéseit az elektronizált információs kor életéről, meglepetéssel tapasztalták, hogy megfigyelései négy évtized elteltével is milyen zavarba ejtően tiszták, mennyire meghökkentően pontosak és időszerűek. A Médiamasszázs egy visszapillantó tükör, amely a láthatatlan és a természeti környezet, az érzékszervi hatások, a tömegmédia mindennapjai, a fogyasztói javak, a sajtó, a reklámok, és a művészetek kaleidoszkópját mutatja számunkra. Kétségkívül tudománytörténeti jelentőségű mű. Quentin Fiore illusztrációi és Jerome Agel kiegészítései kísérik, melyek McLuhan tudás, eredetiség, provokáció és intuíció iránti szenvedélyességére reflektálnak. Marshall McLuhan kanadai tudós, filozófus, irodalomtanár és irodalomkritikus, rétor és kommunikáció-teoretikus volt. Munkássága a médiaelmélet egyik sarokköve, melyet a reklám- és médiaipar a gyakorlatban is alkalmaz. Nevéhez fűződik "a médium maga az üzenet" ("the medium is the message") szlogen és a "globális falu" ("the global village") fogalom bevezetése, valamint a hozzájuk tartozó elméletek kidolgozása.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...