kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Klausz Melinda - A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?

A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?

Klausz Melinda

KOZOSSEGI-MEDIA.COM , Megjelenés: 2019. október 01.
Könyv
 
"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig...

4080 Ft 4800 Ft
15%
Szállítás: 2-5 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3744 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.

Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!

Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.

A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."
Könyv adatok
Cím: A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?
Szerző: Klausz Melinda
Kiadó: KOZOSSEGI-MEDIA.COM
Megjelenés: 2019. október 01.
ISBN: 5901234123457
Szerzőről
Klausz Melinda művei
A kozossegi-media.com vezetője, a Nők Lapja Café négyszeres VIP bloggere, közösségi médiamarketinggel 2007 óta foglalkozik.
A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületeken kommunikált először cégként, 2008-ban indította első blogját, 2009-ben adta fel élete első Facebook hirdetését.

Azóta többek között volt már a Fujitsu Klíma, a Nők Lapja Cafe közösségi médiatanácsadója, közösségi média tréningeket tartott a Buddha Bár Hotel, a Líra Könyvkiadó, a Centrál Médiacsoport, a Zeneipari Hivatal, a Katedra Nyelviskola, a Pannon Lapok Társasága vagy az MTD Hungary munkatársai részére, olyan kis- és nagymárkák közösségi médiakommunikációját végezte, mint például a Liquid Lunch, Balatonalmádi város, Veszprémi Egyetemi Napok, a budavári Palotában megrendezett Édes Napok Csokoládéfesztivál. Alkalmazásokat fejlesztett többek között a Man at Work, a Tornai Pincészet vagy éppen a Veszprémi Programiroda részére. Cégét a VeszprémFest és a Nagy közösségi médianap kommunikációja kapcsán a Magyar Marketing Szövetség két KKV-Gyémánt díjjal is kitűntette 2015-ben.

5 különböző altémájú közösségi média könyve jelent már meg az internetbiztonságtól a közösségi média konfliktuskezelésen át a mérésig, amely több felsőoktatási intézményben kötelező irodalom. Előadásokat a Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseken rendszeresen, míg alkalmi jelleggel több másik felsőoktatási intézményben és konferencián tart.
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet