Bővebb ismertető
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.
A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.
"
Szakértő kérdések és válaszok a közösségi médiából„…tíz Facebook lájk segítségével pontosabb képet kaphatunk valakiről, mint, mondjuk egy kollégától. Százötven lájk többet mond el, mint az illető édesanyja, háromszáz lájk pedig jobban beazonosít bennünket, mint a saját házastársunk.” Klausz Melinda Megosztok, tehát vagyok könyve egy rendkívül komplex kötet, egyszerre tájékoztató, érdekfeszítő, és annyi tudást halmoz magába, hogy anélkül, hogy az ember lépten-nyomon oldalakat idézne belőle, nehéz összességében beszélni róla. Egy biztos, tankönyvnek is kiváló lenne.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>"
A kozossegi-media.com vezetője, a Nők Lapja Café négyszeres VIP bloggere, közösségi médiamarketinggel 2007 óta foglalkozik.
A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületeken kommunikált először cégként, 2008-ban indította első blogját, 2009-ben adta fel élete első Facebook hirdetését.
Azóta többek között volt már a Fujitsu Klíma, a Nők Lapja Cafe közösségi médiatanácsadója, közösségi média tréningeket tartott a Buddha Bár Hotel, a Líra Könyvkiadó, a Centrál Médiacsoport, a Zeneipari Hivatal, a Katedra Nyelviskola, a Pannon Lapok Társasága vagy az MTD Hungary munkatársai részére, olyan kis- és nagymárkák közösségi médiakommunikációját végezte, mint például a Liquid Lunch, Balatonalmádi város, Veszprémi Egyetemi Napok, a budavári Palotában megrendezett Édes Napok Csokoládéfesztivál. Alkalmazásokat fejlesztett többek között a Man at Work, a Tornai Pincészet vagy éppen a Veszprémi Programiroda részére. Cégét a VeszprémFest és a Nagy közösségi médianap kommunikációja kapcsán a Magyar Marketing Szövetség két KKV-Gyémánt díjjal is kitűntette 2015-ben.
5 különböző altémájú közösségi média könyve jelent már meg az internetbiztonságtól a közösségi média konfliktuskezelésen át a mérésig, amely több felsőoktatási intézményben kötelező irodalom. Előadásokat a Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseken rendszeresen, míg alkalmi jelleggel több másik felsőoktatási intézményben és konferencián tart.