Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Ismeretterjesztő  >   Társadalomtudomány  >   

GUTKIN, T.B.-CURTIS, M.J.

AZ ISKOLAI KONZULTÁCIÓ ELMÉLETE ÉS TECHNIKÁI - ISKOLAPSZICH.10.

Kiadó: ARGUMENTUM KIADÓ KFT
Oldalszám: 48 oldal
Megjelenés: 2007. szeptember 27.
Méret: 195 mm x 140 mm x 5 mm
Kötés: Tűzött
ISBN: 9634463320
Sorozat: Iskolapszichológia

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

1020 Ft     1200 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 936 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Leiner Laura

Leiner Laura - Ég veled
2974 Ft
3499 Ft
15%
megtakarítás

Bödőcs Tibor

Bödőcs Tibor - Addig se iszik #
2549 Ft
2999 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Az iskolapszichológus a korszerű lélektani ismereteket szeretné integrálni az iskolák működésébe - élményszerűen és minél nagyobb hatásfokkal. Ezzel összhangban kezd kirajzolódni, hogy az iskolapszichológus legalkalmasabb és legfőbb tevékenységi köre a tanárokkal folytatott konzultáció vagy tanácsadó megbeszélés. Ebben a füzetben egy amerikai iskolapszichológiai kézikönyv konzultációra vonatkozó fejezetének egy bő tartalmi kivonatát nyújtjuk. Tartalom: Előszó Az iskolapszichológus és a nevelő konzultációjának közös jellemzői Főbb irányzatok A problémamegoldó konzultáció A viselkedés konzultáció A lelki egészség konzultáció A kommunikáció módja Az iskolai konzultációs szolgáltatás korlátai és távlatai

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...