Influenszerek és youtuberek, szuper életérzések, fantasztikus utazások, fancy ruhák, menő trendek. Több millió követő az Instagramon, tizenöt millió feliratkozó a YouTube-on. A gyors és könnyű meggazdagodás vonzó ígérete. És ki ne akarna hinni ebben? De az átlagos kamasz...
Influenszerek és youtuberek, szuper életérzések, fantasztikus utazások, fancy ruhák, menő trendek. Több millió követő az Instagramon, tizenöt millió feliratkozó a YouTube-on. A gyors és könnyű meggazdagodás vonzó ígérete. És ki ne akarna hinni ebben? De az átlagos kamasz és tinédzser mosolygó szelfijei mögött ott lehetnek a depresszív érzések. Megannyi "barát" és ismerős ellenére a magányosság. Mindenkiben ott van a fantasztikus élet utáni vágy, és az online térben kéznyújtásnyira látszik az elérése. Egészen addig a korig, amíg a kijózanító valóság meg nem jelenik az egyetemen vagy egy munkahelyen. Ma, bármilyen korú gyereket nevel is egy szülő, vagy tanít egy tanár, szükség van arra, hogy a valóságot vonzó színekkel ábrázolja, amit érdemes felfedezni. Az addiktív közösségi média és a realitás párharca kemény menet. Az online tér köldökzsinórja egyre vastagabb, nárcisztikus buborékunk egyre nő. Ahhoz azonban, hogy ezt felismerjük és saját értékrendet alkossunk, éppen a belső előállítású biztonságunkra lenne a legnagyobb szükség. Mára a legfontosabb kérdéssé az vált, hogyan maradhatnak konstruktív érzelmi kapcsolatban a felnőttek a digitális generációk kisebb és nagyobb tagjaival?
Tari Annamária klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, pszichoanalitikus. Rendszeresen publikál és előadásokat tart
Első könyve, mely a kamaszkor pszichológiájával foglalkozott, Intim szféra címmel 2003-ban jelent meg, hasonló címmel, mint a VIVA Tv-n hosszan futó műsora, mely ismertté tette.
2007-ben látott napvilágot Sejtem című kötete, mely a daganatos betegségek pszichológiáját taglalja.
Több éve rendszeresen foglalkozik a fogyasztói társadalom hatásaival, a média és az emberi tényezők összefüggéseivel, a társadalmi változások egyénekre ható vonásaival.
2010-ben megjelent könyve az Y generációt helyezi a középpontba.
2011-ben írta meg a Z generáció című kötetét, mely az Információs Korban élő kiskamaszok/kamaszok magatartásváltozásaival és a felnőtt társadalom működésével foglalkozik.
2013-ban a Ki a fontos Én vagy Én című kötete a magánéletünkben is mélyülő társadalmi nárcizmust és az online és offline tér kapcsolatát, hatásait elemzi az X generáció szempontjából.
Y generációs rovata rendszeresen hallható az MR2 Kultúrfitnesz műsorában.
Amennyiben az Ön által választott könyvesbolt neve mellett
1-5
szerepel, kérjük kattintson a bolt nevére, majd a megjelenő elérhetőségeken érdeklődjön a készletről és foglalja le a könyvet.