Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Szakkönyv  >   Számítástechnikai  >   Általános, egyéb  >   

Farkas Károly

JÁTÉKOS TEKNŐCGEOMETRIA

Kiadó: Szak Kiadó Kft.
Oldalszám: 280 oldal
Megjelenés: 2011. november 18.

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

4165 Ft     4900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3822 Ft
Szállítás: 1-2 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Farkas Csaba

Farkas Csaba - Bevezetés az Office 2003 használatába
1666 Ft
1960 Ft
15%
megtakarítás

Farkas Csaba

Farkas Csaba - Az Office 2007 használata
1678 Ft
1974 Ft
15%
megtakarítás

Farkas Csaba

Farkas Csaba - Windows és Office 2000 felhasználóknak
1428 Ft
1680 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Az informatika oktatása terén hazánkban a Logo kellően elterjedt. A tanárok azonban gyakran tapasztalják, hogy ez is tananyaggá alakult, és így használatakor a lényeget, a felfedezés élményét, diadalát ritkán élvezik a diákok. Mit tegyünk annak érdekében, hogy a Logo ne kényszer legyen, hanem örömök forrása, a gondolkodásfejlesztés hatékony eszköze? Erre ad választ a Játékos teknőcgeometria könyv.

Farkas Károly a Logo programnyelvről a logo-pedagógiáról sokat publikált. A szerzőt a konferenciákon a Logo szakembere, a Logo nagy örege, a Logo magyarországi atyja címekkel illetik. Több Logo nyelvjárást (LogoWriter, Comenius Logo) hazánkban elsőként ő ismertetett. Kandidátusi disszertációját erről a témáról írta. A Játékos teknőcgeometria könyv több évtizedes munkásság összefoglalása. A könyv elsősorban pedagógiai, módszertani tanácsok, példák sorolása. A matematikai, informatikai, módszertani gondolatok értékét biztosítja a kiváló lektorok munkája és az a tény, hogy ezek többsége kipróbált, bevált. A közoktatásban a szerző és munkatársai által kifejlesztett módszertani elemek általánosan ismertek, használtak, például a Robot-játék, a Teknőc kertje, a teknőc megszemélyesítése. A könyv ugyanakkor újszerű példák bemutatásával, azok episztemológiai elemzésével is segíti, a diákok, tanárok, szülők számára, hogy a Logo oktatása minden korosztály számára élvezetes lehessen, hogy megelőzzük az infofóbia (a matfóbia után) kialakulását. Bemutatja, hogyan lehet a matematika, a programozás nehezebbnek tartott fogalmait játékosan megismerni. Kovács Győző, Mikis Márta előszavai emelik a könyv értékét. A gondolatok pontos kifejtését segítette az olvasószerkesztő, dr. Laczkó Krisztina példás munkája. A tartalom színes változatban, a programkódok futtatható alakban megtalálhatók lesznek a kiadó honlapján. Lakos Erika lektorral egyetértve javasoljuk a könyvet pedagógusoknak, az informatika terén valamelyest járatos szülőknek, a Logoval ismerkedő diákoknak, Logo kedvelőknek, és kiemelkedően a jövő tanárainak.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...