Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Szépirodalom  >   Felnőttirodalom  >   Regények  >   

Harvard Business Review Press

Empátia
[előrendelhető]

Kiadó: Édesvíz Kiadó
Oldalszám: 142 oldal
Várható megjelenés: 2018. június 20.
Méret: 195 mm x 119 mm x 15 mm
Kötés: Keménytáblás
ISBN: 9789635298426

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

1992 Ft     2490 Ft

20% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 1818 Ft
Szállítás: megjelenés után
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Harvard Business Review Press

Harvard Business Review Press - Boldogság
2116 Ft
2490 Ft
15%
megtakarítás

Daniel Kehlmann

Daniel Kehlmann - Tyll
3999 Ft
4999 Ft
20%
megtakarítás

Harvard Business Review Press

Harvard Business Review Press - Tudatosság
2116 Ft
2490 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Mi is pontosan az empátia és miért emlegetjük olyan gyakran manapság? A beleérző képesség sokkal fontosabb modern világunkban, mint azt elsőre hinnénk. Játsszunk el a gondolattal, milyen tárgyakat készítenének a termékfejlesztők, ha képtelenek lennének a felhasználók helyébe képzelni magukat? Mit tudnának a telefonok? Milyen autóval közlekednénk? A képesség, hogy lássuk magunkat más bőrében, vagy át tudjunk érezni egy helyzetet, olyannyira fontos az élet minden területén, hogy bátran kijelenthetjük, nélküle nehezen boldogulnánk.

Ha megkérdeznénk kollégáid, vajon empatikus emberként írnának le? A legtöbben azt gondoljuk, maximális együttérzést tanúsítunk kapcsolatainkban. De talán mindezidáig kevés ismeretünk volt arról, mi is az az empátia és hol van helye a mindennapjainkban.

A Harvard Business Review Pszichológiasorozatának Empátia című kötete szakértők cikkeiből válogatva mutatja be a munkahelyi környezetben gyakorolt empatikus készségeket és azok gyakorlati jelentőségét. Megtudjuk, mely helyzetekben lenne szükség a beleérző képességünkre, érzelmi együttérzésünkre, vagy éppen arra, hogy kognitív együttérzést tanúsítsunk.

Hol húzzuk meg a határt munkakapcsolatainkban?
Mit eredményez, ha túlzottan empatikusan viselkedünk beosztottjainkkal, és mi a következménye, ha túl szigorúan bánunk másokkal?
Mit csinálnak tulajdonképpen azok, akik figyelnek másokra?

A rengeteg izgalmas kérdés közül a legfontosabbra is választ kapunk a Harvard Business Review Pszichológiasorozatának negyedik részéből: hogyan fejleszthetjük magunkban az együttérzés képességét?

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...