kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Főoldal   >   Könyv   >   Szépirodalom   >   Gyerekirodalom   >  

Mesék

.- - MARKETINGMENEDZSMENT

MARKETINGMENEDZSMENT

.-

Akadémiai , Megjelenés: 2008. január 01.
Könyv
 
Olyan munkához ajánlást írni, amelyet figyelemfelhívás nélkül is áhítattal vesz kézbe minden marketingben jártas és kezdő egyaránt, nehéz és egyszerű feladat egyszerre. Nehéz, mert hogyan lehet még jobban felhívni a figyelmet egy könyvre, amelynek szerzőjéről alig él a...

7362 Ft 7750 Ft
5%
Szállítás: 2-5 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 6847 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
Olyan munkához ajánlást írni, amelyet figyelemfelhívás nélkül is áhítattal vesz kézbe minden marketingben jártas és kezdő egyaránt, nehéz és egyszerű feladat egyszerre. Nehéz, mert hogyan lehet még jobban felhívni a figyelmet egy könyvre, amelynek szerzőjéről alig él a világban olyan, legalább középfokú végzettségű, vállalkozásban, oktatásban vagy kutatásban dolgozó, marketingről valamilyen formában hallott szakember, akinek a Philip Kotler név hallatán nem a Marketingmenedzsment végtelenül tisztelt szerzője jutna eszébe.

Egyszerű, mert a 12. kiadás még azzal a meglepetéssel is szolgál, hogy Philip Kotler, minden igazi tudóshoz méltóan, engedve az új kihívásoknak a szakma fiatalabb, de már most híresnek mondható márkamenedzsment professzorát hívta meg saját örökifjú munkájának gazdagításában való közreműködésre, és őszinte szavakkal igyekszik társszerzőjét az olvasó figyelmébe ajánlani. „Alig várom, hogy bemutathassam társszerzőmet Kevin Lane Kellert, akinek fáradhatatlan munkájával meggyőződésem szerint az eddigi legjobb kiadást sikerült elkészítenünk. Reméljük, annyira élvezik majd olvasását, amennyire mi élveztük megírását, és alapvető, meghatározó forrásává válik tanulmányaiknak és karrierépítésüknek egyaránt." Egy kötetben találjuk tehát a marketingmenedzsment elévülhetetlen és örökifjú diszciplínáit: a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az internet, a boltnélküli kereskedelem legújabb hajtását, az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben. Mindezt Kotler professzortól megszokott szemelvényekkel, emlékeztetőkkel, feladatokkal és irodalmi hivatkozásokkal kiegészítve tartalmazza a könyv, kedvet csinálva a minden fejezetet záró kérdések megválaszolására is. A KOTLER - ahogyan a marketinget tanulók, oktatók és felhasználók utalnak rá, mert évtizedek alatt szükségtelenné vált a könyv címének említése, hiszen a szerző márka, s társszerzője ezt az imázst nem gyengíti. Rövidesen A KOTLER-KELLER szerzőpáros válik márkává nem halványítva el A KOTLER alapmárka jelentését. A könyv mindenkinek ajánlható, aki a korábban említett csoportokba besorolható, és azoknak is, akik nem. A KOTLER-KELLER-ből olyan eszközöket kapunk, amelyek segítségével jobban eligazodhatunk a piaci világ sokszínűségében - új gondolkodásmódot, magatartást tanulhatunk, és egyszerűbbnek láthatjuk a ránk váró feladatokat. Bátrabban vállalkozhatunk, kihívásokat fogadhatunk el, mert találunk példákat a sikerekre és a bukásokra egyaránt. A könyv egyik fő érdeme az emberközpontúság a vállalkozásban, a hivatalban, az otthonokban, vagyis mindenütt, ahol valakik döntést hoznak, gyakran bizonytalan körülmények között.
Professzor Dr Hoffmann Istvánné
Könyv adatok
Cím: MARKETINGMENEDZSMENT
Szerző: .-
Kiadó: Akadémiai
Oldalak száma: 986
Megjelenés: 2008. január 01.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9630583453
Szerzőről
.- további művei
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet