Könyvünk bemutatja az óvoda lehetőségeit a tudásvágy megalapozásában, ugyanis a tanulási motívumok fejlődése tetten érhető, sőt fejlődésük elősegíthető az óvodai pedagógiai munka során, és ez a fejlődés elvezet majd a tudásvágy kibontakozásához. A tudásvágy...
Könyvünk bemutatja az óvoda lehetőségeit a tudásvágy megalapozásában, ugyanis a tanulási motívumok fejlődése tetten érhető, sőt fejlődésük elősegíthető az óvodai pedagógiai munka során, és ez a fejlődés elvezet majd a tudásvágy kibontakozásához. A tudásvágy kibomlása segítségére lesz az óvodából iskolába lépő gyermeknek. Segítségére lesz azért, mert kíváncsian és belső motívum alapján, nyitottan és fogékonyan adja át magát az iskolai tanulási folyamatnak. Segítségére lesz azért is, mert egész személyiségére kiható, olyan szükséglettel, igénnyel rendelkezik majd, ami egész életében meghatározó irányultságot eredményez. Ez pedig nemcsak saját maga, de a társadalom számára is értékes személyiségvonásokban realizálódik.
Körmöci Katalin könyvében bemutatja - abban a pedagógiai folyamatban, amelyben az óvodás gyermek szükségleteinek kielégítése történik, adódik, tettenérhető -, hogy milyen alapokon nyugszik a gyermek tudásvágya és hogyan fejlődnek a tanulási motívumai. Rávilágít az óvodapedagógus megváltozott szerepére, amelyet a tanulás megszervezésében, a tanulásirányítás módjában és hatásrendszerében előnyös alkalmaznia.
Termék adatok
Cím: A gyermek szükségleteire épített tanulás az óvodában
Amennyiben az Ön által választott könyvesbolt neve mellett
1-5
szerepel, kérjük kattintson a bolt nevére, majd a megjelenő elérhetőségeken érdeklődjön a készletről és foglalja le a könyvet.