Az 1993. évi Közoktatási törvény szerint "az Országos Köznevelési Tanács figyelemmel kíséri az oktatás helyzetét, javaslatot készít, állást foglal az oktatásüggyel összefüggő oktatáspolitikai, kutatási és fejlesztési kérdésekben. Erről évente jelentést készít,...
BEVEZETÉS
Tisztelt Olvasói
Az oktatás minőségével foglalkozó kiadványsorozat első kötetét tartja a kezében. Szándékunk és reményünk szerint ezt továbbiak követik majd, amelyek más és más nézőpontból vizsgálják, elemzik - feltehetőleg gyakran egymással is vitatkozva...
Halász Gábor
főigazgató, Országos Közoktatási Intézet
ELNÖKI MEGNYITÓ
A szervezőbizottság felkérése alapján én látom el a ma délelőtti plenáris ülés levezető elnöki teendőit. Szeretném külön is köszönteni a házigazdánkat, a Budapesti Műszaki Egyetem Gazdasági...
Köznevelésünk helyzetének vizsgálata közben, a továbblépés irányait és lehetőségeit keresve mind a szakember, mind az oktatáspolitikus időről időre szembesül a fontossági sorrend felállításának kényszerével. Eldönteni azt, hogy mi a legsürgősebb, mi a legfájóbb, vagy...
BEVEZETÉS
„A teljesítményértékelésnek lehet motiváló hatása, ha segít megértetni és elfogadtatni a beosztottakkal az elvárt teljesítményszintet. Igen lényeges következmény a részrehajló vezetői magatartás elkerülése: az objektív teljesítményértékelés elejét...