online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben a könyvre nyomtatott ár az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben a könyvre nyomtatott ár az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben a könyvre nyomtatott ár az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben a könyvre nyomtatott ár az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben a könyvre nyomtatott ár az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
,,A marketing időszerű, tettre serkentő és izgalmas tudományterület, s ma már megszokottnak mondható, hiszen Magyarországon sem jár gyerekcipőben. A szerző abban a szerencsésnek mondható helyzetben van, hogy a marketing oktatásának megszületésénél bábáskodhatott, szerzője...
,,A marketing időszerű, tettre serkentő és izgalmas tudományterület, s ma már megszokottnak mondható, hiszen Magyarországon sem jár gyerekcipőben. A szerző abban a szerencsésnek mondható helyzetben van, hogy a marketing oktatásának megszületésénél bábáskodhatott, szerzője...
A könyvtest minimálisan deformált. ,,A marketing időszerű, tettre serkentő és izgalmas tudományterület, s ma már megszokottnak mondható, hiszen Magyarországon sem jár gyerekcipőben. A szerző abban a szerencsésnek mondható helyzetben van, hogy a marketing oktatásának...
A könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek...
A védőborítója enyhén elszíneződött. A könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február...
A kötet ismeretanyaga szervesen kapcsolódik a "Piacszervezési alapismeretek" c. tankönyvhöz. Célja az alapfogalmakon túlmenő, bővebb ismeretek nyújtása. illetőleg az esettanulmányok és példák segítségével, azok feldolgozásával a tudományág gyakorlati alkalmazásának...
A kötet szerzői szakterületük kiváló ismerői, ami záloga a minőségnek. Az ismeretkörök kiválasztásánál arra törekedtünk, hogy a piaci feladatok legkorszerűbb diszciplínájából, a marketingkoncepcióból kiindulva építsük fel a reklámszervezők munkájában leginkább...
A kötet ismeretanyaga szervesen kapcsolódik a "Piacszervezési alapismeretek" c. tankönyvhöz. Célja az alapfogalmakon túlmenő, bővebb ismeretek nyújtása. illetőleg az esettanulmányok és példák segítségével, azok feldolgozásával a tudományág gyakorlati alkalmazásának...
Részlet:
Előszó
Régóta érlelődik az elképzelés a köztudatban s különösképp a szakemberek és a tanárok körében, hogy a gazdasági elméletek oktatását közelebb kell hozni a napi valósághoz, s ezzel egyidejűleg a nyugat-európai tananyagok tartalmához és...
A könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek...
A könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek...