Szállítás: Sikeres rendelés után azonnal letölthető.
eKönyv
Hogyan jut el Villányból Tokióba egy okleveles közgazda, hogy aztán milliók szeme láttára adjon át egy szumóbajnoknak járó herendi vázát? Rekettye Gábor egyetemi tanár, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara dékánjának saját fotókkal is gazdagon illusztrált,...
Hogyan jut el Villányból Tokióba egy okleveles közgazda, hogy aztán milliók szeme láttára adjon át egy szumóbajnoknak járó herendi vázát? Rekettye Gábor egyetemi tanár, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara dékánjának saját fotókkal is gazdagon illusztrált,...
Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A munka mindazok számára kötelező...
A könyv egészében aláhúzások, széljegyzetek. Az ,,Értékteremtés a marketingben" című könyv megírásával célom az volt, hogy a marketing egyik fontos területének, a termékpolitikának bemutatásával járuljak hozzá a magyar marketing-szakirodalom bővüléséhez. A...
Az ,,Értékteremtés a marketingben" című könyv megírásával célom az volt, hogy a marketing egyik fontos területének, a termékpolitikának bemutatásával járuljak hozzá a magyar marketing-szakirodalom bővüléséhez. A rendszerváltást követően a marketinggel foglalkozó szak-...
Az átalakuló magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése az, hogy vállalataink milyen teljesítményre lesznek képesek a nemzetközi versenyben. A nemzetközi színtéren való helytállás ma már nemcsak a külkereskedelemben aktívan résztvevő cégek számára követelmény,...