Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >  Gazdaság  >  Menedzserkönyvek  >  

Weinschenk, Susan

A meggyőzés tudománya

Kiadó: HVG KIADÓ
Megjelenés: 2015. október 15.
Méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
ISBN: 9789633042243

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3315 Ft     3900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3042 Ft
Szállítás: 1-2 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Catmull, Ed - Wallace, Amy

Catmull, Ed - Wallace, Amy - Kreativitás Rt.
3570 Ft
4200 Ft
15%
megtakarítás

Fowler, Susan

Fowler, Susan - Motiváció magasabb szinten
3315 Ft
3900 Ft
15%
megtakarítás

Mischel, Walter

Mischel, Walter - Pillecukorteszt
3570 Ft
4200 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

KRASZNAHORKAI LÁSZLÓ

KRASZNAHORKAI LÁSZLÓ - Sátántangó
2792 Ft
3490 Ft
20%
megtakarítás

MUSZTY BEA, DOBAY ANDRÁS

MUSZTY BEA, DOBAY ANDRÁS - ÚJ GITÁRISKOLA ÉS DALOSKÖNYV
3591 Ft
3990 Ft
10%
megtakarítás

Petri György

Petri György - Válogatott versek
1992 Ft
2490 Ft
20%
megtakarítás

 - A magyar helyesírás szabályai - 4 az egyben!
2421 Ft
2690 Ft
10%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat. Akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, vagy a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, akár azt, hogy a házastársunk vacsorával várjon haza - a mindennapjaink nagy része arról szól, hogy próbáljuk érvényre juttatni az akaratunkat. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek, vagy sem, fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzük az embereket arra, hogy megtegyék - sőt akár arra, hogy meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk!
Ebben a könyvben megismerkedhetünk az embereket motiváló hét hajtóerővel, az ezekkel kapcsolatos kutatásokkal és a kiaknázásukra alkalmas konkrét stratégiákkal. Íme néhány példa a szerző felismerései közül:
Minél több választási lehetőségük van az embereknek, annál jobban sajnálják mindazt, amit nem választottak. Ha azt akarjuk, hogy elégedettebbek legyenek, akkor kínáljunk nekik kevesebbet!
Az a leghatásosabb, ha eleinte folyamatosan jutalmazunk, majd később csak alkalmanként
Ha önálló munkára akarjuk késztetni a beosztottakat, akkor jól jön a pénzügyi ösztönzés. Azonban ha az a cél, hogy együttműködjenek másokkal vagy segítsenek másoknak, akkor ügyeljünk rá, hogy ne említsük a pénzt!
Ha azt akarjuk, hogy valamire feltétlenül emlékezzenek az emberek, akkor a könyvünk, prezentációnk vagy a megbeszélés elején vagy végén említsük! A közepén elhangzottak könnyebben merülnek feledésbe
Ha visszajelzést adunk azért, hogy ösztönözzük munkatársainkat a tökéletességre törekvésre, akkor maradjunk objektívek és ne dicsérgessünk!

Susan Weinschenk Ph.D. fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. 35 éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, legutóbb megjelent kötetei a 100 dolog, amit minden tervezőnek tudnia kell az emberekről és a 100 Things Every Presenter Needs to Know About People (100 dolog, amit minden előadónak tudnia kell az emberekről ). A világszerte népszerű előadó a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója. Ügyfelei úgy emlegetik, hogy "az agyas hölgy", mivel mindig elolvassa és értelmezi a neuropszichológia és az agyműködés területén megjelenő legfrissebb kutatásokat, és az eredményeket alkalmazza az emberi együttműködésre. Látogassa meg a könyv honlapját: www.theteamw.com/books!

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...