Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   Menedzserkönyvek  >   

MARTIN,STEVE J. - GOLDSTEIN,NOAH J. - ROBERT B. CI

Kis lépés, nagy hatás

Kiadó: HVG KIADÓ
Oldalszám: 308 oldal
Megjelenés: 2015. március 04.
Méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
ISBN: 9789633042175

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3315 Ft     3900 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3042 Ft
Szállítás: 2-5 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Robert B. Cialdini

Robert B. Cialdini - Előhatás - A meggyőzés forradalma
4165 Ft
4900 Ft
15%
megtakarítás

Aviad Goz - B. Kim Barnes

Aviad Goz - B. Kim Barnes - Irányítsd az életed
3391 Ft
3990 Ft
15%
megtakarítás

Viktor Mayer-Schönberger - Kenneth Cukier

Viktor Mayer-Schönberger - Kenneth Cukier - Big data
3570 Ft
4200 Ft
15%
megtakarítás
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

ACZÉL ENDRE

ACZÉL ENDRE - ACÉLSODRONY - HATVANAS ÉVEK
3825 Ft
4500 Ft
15%
megtakarítás

Arnaldur Indridason

Arnaldur Indridason - Hipotermia
2796 Ft
3290 Ft
15%
megtakarítás

PÉTERFY GERGELY

PÉTERFY GERGELY - Kitömött barbár
2966 Ft
3490 Ft
15%
megtakarítás

CSERNA-SZABÓ ANDRÁS

CSERNA-SZABÓ ANDRÁS - Veszett paradicsom
2632 Ft
3290 Ft
20%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
o Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
o Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?
o Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
o Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?

A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni - a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?

Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...