Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >   Líra könyv - Fizetés és szállítás


Fizetés és szállítás

A rendelés értéke Személyes átvétel Futárkiszállítás Pick Pack Pont PostaPont
5.000 Ft alatt ingyenes 799 Ft 590 Ft 590 Ft
5.000 Ft-
10.000 Ft
ingyenes 599 Ft 390 Ft 390 Ft
10.000 Ft felett ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes
Megőrzés az
átvételi ponton
7 nap 6 nap 5 nap
A kiszállítás és az átvétel időpontjáról e-mailben és SMS-ben értesítjük kedves Vásárlónkat.
2017. november 1. és november 30. között leadott, 2000 Ft feletti rendelés esetén csomagját ingyenesen átveheti PostaPontokon, vagyis több mint 2600 posta, 125 MOL kút, 265 Coop PostaPont vagy 50 Csomagautomata egyikében.

Személyes átvételi lehetőségek

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL A LÍRA BOLTHÁLÓZATÁBAN

Amennyiben rendelését munkanapokon 13 óráig leadja, akkor a feldolgozást már aznap megkezdjük. Megrendelését nyomonkövetheti a lira.hu oldalon bejelentkezést követően a "Korábbi rendelések" menüpont alatt, valamint e-mailben tájékoztatást küldünk, ha megrendelését feldolgoztuk.

Személyes átvétel esetén nem számítunk fel kiszállítási költséget.
Az átvétel helyszínéül kiválasztott üzletet a megrendelés során lehet megjelölni.
Az átvétel időpontjáról kollegáink minden esetben értesítik az Ön által megadott elérhetőségeken.

Megrendelése 7 napig vehető át a boltban. Amennyiben nem tudja ezalatt átvenni, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak: https://www.lira.hu/hu/ugyfelszolgalat#altalanos

További információkat talál a Líra bolthálózatában történő személyes átvételről ide kattintva

A SZEMÉLYES ÁTVÉTEL MENETE

1. A megrendelést követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre arról, hogy megrendelése beérkezett hozzánk. (amennyiben e-mailünket nem kapja meg a megrendelést követő 30 percen belül, kérjük ellenőrizze levelező rendszerének spam mappáját.)
2. Megrendelését feldolgozzuk.
3. Ezt követően ügyfélszolgálatunk minden esetben egyedi értesítést küld e-mailben és SMS-ben arra vonatkozóan, hogy mely időponttól veheti át megrendelését.Az egyedi értesítés nem egyezik meg az automatikus visszaigazoló e-maillel.
4. A megrendelés ellenértékét bankkártyával és készpénzzel is kiegyenlítheti áruházaink pénztárainál.

A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint jegyezzék fel a rendelés 6 jegyű azonosító számát.


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL PICK PACK CSOMAGÁTVÉTELI PONTOKON

Amennyiben rendelését munkanapokon 13 óráig leadja, akkor a feldolgozást már aznap megkezdjük. Megrendelését nyomonkövetheti a lira.hu oldalon bejelentkezést követően a "Korábbi rendelések" menüpont alatt, valamint e-mailben tájékoztatást küldünk, ha megrendelését feldolgoztuk.

Az ország 240 településen megtalálható több, mint 800 Pick Pack Pont segítségével Ön személyesen is átveheti a megrendelt csomagot.

Díjszabás:

5.000 Ft alatti rendelési összeg esetén: 590 Ft

5.000 Ft és 10.000 Ft közötti rendelési összeg esetén: 390 Ft

10.000 Ft feletti rendelési összeg esetén ingyenes


Amennyiben előrendelhető terméket tartalmaz rendelése, és több csomagban kéri a szállítását, úgy minden egyes csomagra szállítási költség kerül felszámításra. Abban az esetben, ha a rendelés értéke meghaladja a 10.000 Ft-ot, akkor az első csomag kiszállítása ingyenes, minden további csomagra értéktől függően felszámításra kerül a kiszállítási díj.

Megrendelése 6 napig vehető át a kiválasztott ponton. Amennyiben nem tudja ezalatt átvenni, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak: https://www.lira.hu/hu/ugyfelszolgalat#altalanos

Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kérnek az átvételi pontokon.

További információkat talál a Pick Pack átvétellel kapcsolatban ide kattintva


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL POSTAPONT CSOMAGÁTVÉTELI PONTOKON

2017. november 1. és november 30. között leadott, 2000 Ft feletti rendelés esetén csomagját ingyenesen átveheti PostaPontokon, vagyis több mint 2600 posta, 125 MOL kút, 265 Coop PostaPont vagy 50 Csomagautomata egyikében.

Díjszabás:

2.000 Ft alatti rendelési összeg esetén: 590 Ft

2.000 Ft feletti rendelési összeg esetén ingyenes

Csomagautomatákban az őrzési idő 2 munkanap, PostaPontokon 5 munkanap az őrzési idő – ez időn belül bármikor érte mehet. Amennyiben nem tudja ezalatt átvenni, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak: https://www.lira.hu/hu/ugyfelszolgalat#altalanos

További információkat talál a PostaPont átvétellel kapcsolatban ide kattintva


Szállítás futárszolgálattal

Amennyiben rendelését munkanapokon 13 óráig leadja, akkor a feldolgozást már aznap megkezdjük. Megrendelését nyomonkövetheti a lira.hu oldalon bejelentkezést követően a "Korábbi rendelések" menüpont alatt, valamint e-mailben tájékoztatást küldünk, ha megrendelését feldolgoztuk.

Belföldre a Sprinter futárszolgálattal szállítjuk ki a megrendelt termékeket.


Szállítási díjak

5.000 Ft alatti rendelési összeg esetén: 799 Ft

5.000 Ft és 10.000 Ft közötti rendelési összeg esetén: 599 Ft

10.000 Ft feletti rendelési összeg esetén a kiszállítás ingyenes


Amennyiben előrendelhető terméket tartalmaz rendelése, és több csomagban kéri a szállítását, úgy minden egyes csomagra szállítási költség kerül felszámításra. Abban az esetben, ha a rendelés értéke meghaladja a 10.000 Ft-ot, akkor az első csomag kiszállítása ingyenes, minden további csomagra értéktől függően felszámításra kerül a kiszállítási díj.

Csomagról információ kérése
06-1-347-3000



Bankkártyás fizetés

A fizetés bármely bank által kibocsátott VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro és JCB kártya használatával lehetséges.
Felhívjuk figyelmét, hogy egyes bankok korlátozhatják a bankkártyákkal végrahajtható tranzakciók körét.

Bankkártyás fizetést választva a rendelés utolsó lépéseként a bank oldalára jut, ahol az alábi mezőket kell kitöltenie:

bankkártyaszám a kártya előlapján található
lejárati dátum (év és hónap) a kártya előlapján található
ellenőrző szám utolsó 3 jegye a kártya hátoldalán található

További segítség

A fent felsorolt mezőkön kívül megadhatja e-mail címét is, ha lehetőséget szeretne adni a kereskedőnek az Önnel való kapcsolatfelvételre.

Hamarosan a lira.hu oldalon is elérhető lesz az OTP bankkártyás fizetési mód. A tájékoztatót elolvashatja itt.



Külföldi megrendelőinknek


Jelentkezzen be, majd tegye a kosárba a könyve(ke)t. A fizetés gombot megnyomva egy adatlapra érkezik.
Az átvételi, fizetési módok fejléc jobb oldalán rá kell kattintani a "módosít" szövegre, ekkor jelenik meg a "belföldi szállítás" fül és közvetlenül mellette a "külföldi szállítás" fül.
A külföldi szállítás fülre kell kattintani, ahol megjelenik a "Milyen módon szeretné átvenni a könyvet?" kérdés. Itt tudja kiválasztani, hogy légi vagy postai úton szeretné megkapni a könyvet. A kiszállítás ára a jobb sarokban van feltüntetve.
Miután ezt bejelölte válassza ki, hogy bankkártyával vagy PayPallal szeretne-e fizetni.
Ellenőrizze még egyszer, hogy az átvételi és fizetési módokat jól adta-e meg, majd nyomja meg a "megrendelés" gombot, az oldal rögtön a bank vagy a PayPal oldalra ugrik.

Külföldi vásárlóink a +36 1 267-9750-es telefonszámon érhetik el ügyfélszolgálatunkat.



How to place an order

To place an order you need to create an account first. You can do this by filling in our registration form.

To open the form click on "regisztráció" (registration) at the top of the page.
You will see the following lines:
'Név': please write your name here.
'Cégnév': Only for companies. If you need an invoice for a company, please write the name of it here.
'Adószám': Only for companies. If you need an invoice for a company, please write its tax number here.
In the following section you will be asked for your contact details. Please select your country (Ország) from the list, and fill in the city (Város), the post code (Irányítószám), the street and the house number (Utca és Házszám). Next please write your phone number (Telefonszám) and your e-mail address. You have to add a password (Jelszó) which you need to enter twice.

If your delivery address is the same as your invoice address, please tick the box next to: 'A szállítási cím ugyanaz, mint a számlázási cím.'
If your delivery address (Szállítási cím) is different, please fill in the details in the same way as you did in case of your invoice address above.

If you wish to receive our newsletters, please leave the box ticked next to: 'Feliratkozom a lira.hu általános hírlevelére'. Otherwise, please remove the tick from the box.

The following section (HVG klubkártya regisztráció) is for HVG club card owners. If you are not a member please skip this section.

Below you will see a picture with a security code. Please type this in the box below. Make sure you use capitals and lower-case letters as required.

To save the registration form click on 'Mentés'.


If you already have an account, after logging in you can start to add the items you want to your Shopping Cart (Kosárba). Once you've added an item, just keep browsing until the cart will contain all the items you want to order. By clicking the "Fizetés" (Pay) button you will be taken to the order form page.

In case you are ordering from abroad, you should choose "Külföldi szállítás" (Abroad delivery). First choose of the following shipping methods: normal postal delivery inside Europe (Postai szállítás Európán belül), Air Mail inside Europe (Légiposta Európán belül), normal postal delivery outside Europe (Postai szállítás Európán kívül) or Air Mail outside Europe (Légiposta Európán kívül). In the top right corner of the window you will find the shipping charge (költség) for your order.

Next, you can choose the method of payment: paying by Credit Card or via PayPal.

Below you can check your personal details, shipping address and invoicing address you provided and make any necessary adjustments. After submitting your order you will be led to the bank or PayPal site.

For further information write to us to the info@fo.hu e-mail address or call us on +36 1 267-9750 phone number.

Törzsvásárlói kedvezmény!