kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 13.000 Ft felett

 
1.1. Bevezetés A stratégiai tervezés, a stratégiai menedzsment már hosszú ideje foglalkoztatja a szakírókat. Időnként feltesszük magunknak a kérdést: vajon még ma is érvényesek ezek a tézisek, elvek, módszerek. Különösen érdekes ez a kérdés hazánkban, ahol a...
online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2440 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek

Marketing és reklámmenedzser - Stratégia-vezetés [antikvár]

Kissné Dr. Cserhalmi Ildikó

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
3480 Ft

Az új gazdaságirányítási rendszer alapelvei és követelményei a vállalati vezetésben [antikvár]

Dr. Wilcsek Jenő

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1740 Ft

A belkereskedelmi vállalatok gazdasági folyamatainak szervezése I-II. [antikvár]

Dr. Paál Éva

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2880 Ft

Szöveggyűjtemény az ipargazdaságtan tantárgyhoz I. [antikvár]

Földes István, Kádas Kálmán, Megyeri Endre, Nyitrai Ferencné, Szabó Kálmán, Trethon Ferenc, Wilcsek Jenő

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
980 Ft

A vállalati felsővezetés tudományos és szakmai tájékoztatása I. [antikvár]

Molnár Imre

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
780 Ft

Marketing információs rendszerek elmélete és gyakorlata [antikvár]

Némethné Tömő Zsuzsanna

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2780 Ft

Mikroökonómia távoktatással [antikvár]

Eszterhainé Daruka Magdolna

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1980 Ft

Üzleti gazdaságtan I. [antikvár]

Joanovicsné Kerekes Mária

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
980 Ft
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
1.1. Bevezetés A stratégiai tervezés, a stratégiai menedzsment már hosszú ideje foglalkoztatja a szakírókat. Időnként feltesszük magunknak a kérdést: vajon még ma is érvényesek ezek a tézisek, elvek, módszerek. Különösen érdekes ez a kérdés hazánkban, ahol a rendszerváltást követő gazdaságirányítási rendszerek a posztszocialista országokban rendre feladták a korábbi ötéves tervezési gyakorlatukat. Az erős központi irányításhoz kötődő tervezésre valóban nincs szükség, de egy modern felfogású stratégiai tervezés, stratégiai menedzsment hatékony és reális eszköz a sikeres vállalati működés kialakításához, a piacgazdaság realitásaihoz való alkalmazkodáshoz. Ezzel kapcsolatban néhány kritikus alapkérdésre szeretnénk elöljáróban felhívni az olvasó figyelmét. 1. A gyorsan változó környezeti feltételek folyamatos alkalmazkodást kívánnak meg. Nagy szerepet kap a hangsúlyok áthelyezése, még mielőtt a vállalat helyzete végképp kritikussá válik. Ehhez viszont az szükséges, hogy a vállalati szervezet valamennyi tagja tisztában legyen az alapvető kihívásokkal: az együttgondolkodás gyorsabb adaptációt eredményez. A modern értelemben vett stratégiai tervezés, stratégiai menedzsment megteremti a vállalati stratégia iránti belső elkötelezettséget, lehetővé teszi egymás segítését az új lehetőségekhez való alkalmazkodásban. 2. A stratégiai tervezés a kritikus környezet jobb megértéséhez vezet, a stratégia javításának eszköze; a stratégiaalkotás tanulási folyamat. A terv alapos átgondolása, gondos kimunkálása a kritikus környezeti tényezők alaposabb megismeréséhez és megértéséhez vezet, ennek alapján később könnyebb a változások felismerése és a terv módosítása. A stratégiát körvonalazó dokumentumot tehát a stratégia folyamatos javításának eszközeként kell felfognunk, és ez szinte mindennapos feladat. Állandóan fel kell tennünk a kérdést: Mit tudunk jobban tenni? A stratégiaalkotás tehát tanulási folyamat. Sokan ezt a folyamatot többre értékelik annak végeredményénél, a stratégiai tervnél is. 3. Olyan ösztönző rendszer szükséges, amelyben az egyéni motivációk összhangba kerülnek az intézményi stratégiával, annak teljesülését szolgálják. Itt a vállalati alkalmazottak, az egyes vezetők egyéni motivációjáról van szó. Egy vezető minden bizonnyal elgondolkodik azon, hogy milyen érdeke fűződik ahhoz, hogy támogassa a tervben rögzített stratégiát, hogyan segíti a vállalat sikeres működése egyéni karrierjét, növekszik-e a jövedelme, érdekesebb munkát jelent-e ez számára. Kulcskérdésnek tartjuk az olyan ösztönzők kimunkálását, amelyek hatására az egyének a kiadott feladatokat legjobb tudásuk szerint, de a választott stratégiával, a stratégiai tervvel összhangban végezzék. A stratégiai tervezés így már stratégiai folyamattá bővül, ahol a stratégiai irányítás, az emberi erőforrások kezelése és más alrendszerek, funkciók is nagy szerepet kapnak.
Termékadatok
Cím: Bevezetés a stratégiai menedzsmentbe [antikvár]
Szerző: Barakonyi Károly
Kiadó: Janus Pannonius Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézete
Kötés: Ragasztott papírkötés
Méret: 150 mm x 230 mm
Barakonyi Károly művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet