kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 13.000 Ft felett


Elektronikus Gazdaság 2001. november [antikvár]

Erdei Magdolna, Fodor Zoltán, Gyimesi István

Kód Gazdaság- és Médiakutató Intézet , Megjelenés: 2001. január 01.
Antikvár
 
A sajtóban sokat emlegetett és a kormányzati stratégiában is szereplő információs társadalom kibontakozásának feltétele, hogy az Internet és az adatkommunikáció alternatív technológiái szerves részévé váljanak mind az állampolgárok, mind a gazdasági szervezetek és...
online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
940 Ft
Szállítás: 3-7 munkanap
Személyes ajánlatunk Önnek

Internet Hungary 2000. [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1470 Ft

Marketing információs rendszerek elmélete és gyakorlata [antikvár]

Némethné Tömő Zsuzsanna

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
2780 Ft

HVG HR Plusz 2009/6. [antikvár]

Bölcskei Mónika, Dr. Nemeskéri Gyula, Jávorkai Judit, Koós Ágnes, Semei Györgyi, Töttős Györgyi, Visegrády Tamás

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1440 Ft

Polgári Szemle 2017/1-6. I-II. [antikvár]

Becsey Zsolt, Horbulák Zsolt, Veres Lajos

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
3880 Ft

HUG 2018/2. [antikvár]

Bartók László, Gere László, Grandpierre Attila

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1980 Ft

HUG 2018/1. [antikvár]

Farkas Sára, Gere László, Salamin Géza

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1980 Ft

Tudományos Közlemények 2006. szeptember [antikvár]

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1550 Ft

HUG 2017/3. [antikvár]

Balogh Lilla Sarolta, Bánhidi Ferenc, Grandpierre Attila

online ár: Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes.
1980 Ft
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A sajtóban sokat emlegetett és a kormányzati stratégiában is szereplő információs társadalom kibontakozásának feltétele, hogy az Internet és az adatkommunikáció alternatív technológiái szerves részévé váljanak mind az állampolgárok, mind a gazdasági szervezetek és intézmények mindennapi kommunikációs tevékenységének. A 2001-es év során elsősorban a jogi környezet terén történtek jelentős előrelépések (EHT, elektronikus aláírás, elektronikus kereskedelem), a lakossági Internet penetráció növekedése nem produkált látványos eredményeket. A KÓD - Enernet - Webrating 30 ezer főre kiterjedő országos alapfelmérésének eredményei szerint 2001 novemberében a felnőtt lakosság 18%-a rendelkezett Internet hozzáféréssel, miközben a háztartások valamivel több, mint 7%-a volt a világhálóra kötve. Az elektronikus kereskedelem jelentősebb indulásához elvárt kritikus tömegtől úgy tűnik még mindig néhány év távolságra vagyunk.Az elektronikus gazdaság előző számában (2001 nyár) részletes helyzetjelentést adtunk a lakossági Internet-használat és B2C elektronikus üzletvitel hazai helyzetéről A kiadványsorozat jelenlegi száma egy ugyancsak fontos területtel, a vállalati szféra helyzetével foglalkozik. A 10 főnél többet foglalkoztató gazdasági társaságok már közel 70%-a csatlakozik a világhálóhoz, a közepes vállalatok 82%-a, a nagyok csaknem mindegyike. E kedvező tendencia mögött azonban még az útkeresés, az elektronikus üzletvitel lehetőségeinek megismerésével járó bizonytalanság uralkodik. Csak néhány beszédes adat:A vállalatok mindössze 3%-a rendelkezik írott e-business stratégiával (azaz közel ennyien tudják pontosan mit szeretnének kezdeni az internettel az elkövetkező 2-3 évben)A vizsgált üzleti kör jelentős többsége számára az Internet elsősorban az információszerzés és a kommunikáció eszköze (e-mail), nem az értékesítésé, vagy beszállítói kapcsolatoké.A cégek 8%-a tervez beruházásokat az elektronikus üzletvitel kiépítésébe az elkövetkező években.
Termékadatok
Cím: Elektronikus Gazdaság 2001. november [antikvár]
Szerző: Erdei Magdolna , Fodor Zoltán Gyimesi István
Kiadó: Kód Gazdaság- és Médiakutató Intézet
Megjelenés: 2001. január 01.
Kötés: Tűzött kötés
Méret: 170 mm x 210 mm
Erdei Magdolna művei
Fodor Zoltán művei
Gyimesi István művei
Bolti készlet  
Vélemény:
Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet