Magazinunk immár hatodik éve igyekszik feltérképezni az aktuális trendeket, és biztat a váltásra, változtatásra az üzleti életben, azaz hogy a hagyományosüzletmenetet rugalmasabb, alkalmazkodásra nagyobb teret nyújtó stratégiával célszerű felcserélni. Most a mi...
ár a könyvön:
Az eredeti ár (könyvre nyomtatott ár), a kiadó által ajánlott fogyasztói ár, amely megegyezik a bolti árral (bolti akció esetét kivéve).
3590 Ft
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben az eredeti ár (könyvre nyomtatott ár) az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
ár a könyvön:
Az eredeti ár (könyvre nyomtatott ár), a kiadó által ajánlott fogyasztói ár, amely megegyezik a bolti árral (bolti akció esetét kivéve).
3999 Ft
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben az eredeti ár (könyvre nyomtatott ár) az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
Magazinunk immár hatodik éve igyekszik feltérképezni az aktuális trendeket, és biztat a váltásra, változtatásra az üzleti életben, azaz hogy a hagyományosüzletmenetet rugalmasabb, alkalmazkodásra nagyobb teret nyújtó stratégiával célszerű felcserélni. Most a mi életünkben is nagy változás következik. A magazin standos értékesítését ezentúl kétcsatornás terjesztés váltja fel. Egyrészt eddigi olvasóink igényeihez jobban illeszkedve - csökkentett áron - a már megszokott, de kizárólag az üzleti részre fókuszáló tartalom e-magazin formátumban lesz kapható.Ezzel az elektronikus változatot preferáló olvasók nagyobb körének tesszük lehetővé a hozzáférést. Másrészt a magazin a HVG hetilaphoz csatlakozva a céges előfizetők széles bázisa számára extra tartalomként válik elérhetővé.Bízunk abban, hogy a változás egyaránt megfelelően szolgálja olvasóink elégedettségét és az alkalmazkodást a piaci igényekhez. E számunkban éppen a digitális tartalom, ennek kapcsán a közösségi média változásainak jártunk utána. Hogyan használhatók sikerrel a közelmúltban felfutott új csatornák, mit mutat a közösségi média jelenlegi térképe, melyek lehetnek a kommunikáció és az együttműködés alapelvei azoknál a cégeknél, amelyek pozitív üzenettel szeretnének jelen lenni a meghatározó fórumokon? Mindezekről a kérdésekről az üzleti élet befolyásos személyiségei, a közösségi média influencerei, kiemelkedő véleményvezérei és tartalomelőállítói osztják meg tapasztalataikatlapunk hasábjain.
Termékadatok
Cím: HVG Extra BUSINESS - Közösségi média [eKönyv: pdf]
Amennyiben az Ön által választott könyvesbolt neve mellett
1-5
szerepel, kérjük kattintson a bolt nevére, majd a megjelenő elérhetőségeken érdeklődjön a készletről és foglalja le a könyvet.