kategória
szerző
cím
sorozat
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
Előrendelhető
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Főoldal   >   Könyv   >  

Gazdaság

Tony Hsieh - Boldogság mint cégkultúra - A milliárd dolláros profithoz, szenvedélyhez és magasabb célhoz vezető út

Boldogság mint cégkultúra - A milliárd dolláros profithoz, szenvedélyhez és magasabb célhoz vezető út

Tony Hsieh

Balloon World Hungary Kft. , Megjelenés: 2020. december 03.
Könyv
 
A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.

o Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.
o Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon...
4224 Ft 4970 Ft
15%
Szállítás: 2-6 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3877 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek

Fagypont alatt

Oláh András

2500 Ft
2125 Ft
15%

A Buddha és a Fenegyerek

Vishen Lakhiani

4990 Ft
4241 Ft
15%

Bitgalaxis

Feleki Zoltán

3990 Ft
3391 Ft
15%

Fészkelő fény

Simek Valéria

2500 Ft
2125 Ft
15%

Mérgezett éden

Barbara Kingsolver

4990 Ft
4241 Ft
15%

Lidérc üli pénzét

T. H. Fabling

2990 Ft
2541 Ft
15%
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.

o Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.
o Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.
o Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.
o A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit.
o Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd.
o Igyekezz megváltoztatni a világot.
o Ja, és keress pénzt!

Őrülten hangzik? Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.

Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon - az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.

Első könyvében Tony az élete során - a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább - megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben.
Termék adatok
Cím: Boldogság mint cégkultúra - A milliárd dolláros profithoz, szenvedélyhez és magasabb célhoz vezető út
Szerző: Tony Hsieh
Kiadó: Balloon World Hungary Kft.
Oldalak száma: 352
Megjelenés: 2020. december 03.
Kötés: Kartonált
ISBN: 9786150091587
Méret: 210 mm x 148 mm x 18 mm
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet