Kategória
Szerző
Cím
Kiadó
Leírás
Évszám
Ár
 - 
Mezők között
ÉSVAGY  kapcsolat
 
 
űrlap bezárása | mezők ürítése
E-mail cím:
Jelszó:
Bejelentkezem

Akciók

Újdonságok

Előrendelhető

Líra bolthálózat

Segítség

Fizetés és szállítás

 
Részletes keresés

Főoldal  >  Könyv  >   Gazdaság  >   

Bíró Péter

Menedzserművészek - művészmenedzserek

Kiadó: T. BÁLINT NYOMDAIPARI ÉS LOGIS
Oldalszám: 280 oldal
Megjelenés: 2012. október 10.
Méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
ISBN: 9789638902481

Bővebb ismertető
olvasóink értékelése  

3391 Ft     3990 Ft

15% megtakarítás


Legyen MOST törzsvásárló
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3112 Ft
Szállítás: 4-10 munkanap
Törzsvásárlói kedvezmény!
Személyes ajánlatunk Önnek

Cserne Péter

Cserne Péter - Közgazdaságtan és jogfilozófia
2125 Ft
2500 Ft
15%
megtakarítás
Bővebb ismertető

Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a "Menedzserművészek - Művészmenedzserek" c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? "A szerző könyvében olyan - Magyarországon is ismert és tevékenykedő - vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és azon belül is a marketingkommunikáció. "- írja Dr. Rekettye Gábor marketig professzor, a kötet egyik lektora. "A mű egyik fő értéke, hogy az elméletet a gyakorlatban megfoghatóvá teszi. Ráadásul, friss hazai példákkal, így a leírtak, egy-egy tipp azonnal gondolkodásra késztet, hogyan építheti be az olvasó saját munkájába. Az olvasó pedig lehet brand menedzser, marketinges, vagy éppen cégvezető, aki a saját munkájához szeretne inspirációt. Lehet diák, aki az elmélet gyakorlati alkalmazását, az életet szeretné megismerni. És lehet olyasvalaki, aki tágabban érdeklődik a társadalmi - gazdasági - kulturális folyamatok iránt." - olvassuk dr. Papp-Váry Árpád, a BKF dékánja, Márkadoktor, a kötet másik lektorának értékelésében.

Bolti készlet
Betöltés folyamatban...

Olvasói vélemények

Értékelje Ön is!

Az értékeléshez be kell lépnie.

Erről a termékről még senki nem írt véleményt, legyen Ön az első...