kategória
szerző
cím
kiadó
ISBN
évszám
ár
-
leírás
A mezők bármelyike illeszkedjen
A mezők mind illeszkedjen
Líra törzsvásárlónak további kedvezmények>
 
 
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett

Steve Harrison - Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története

Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története

Steve Harrison

Reklámtörténet Könyvek , Megjelenés: 2016. december 07.
Könyv
 
Howard "Luck" Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, legforradalmibb gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as...
3315 Ft 3900 Ft
15%
Szállítás: 2-5 munkanap
Ez a termék törzsvásárlóként akár 3083 Ft
Személyes ajánlatunk Önnek
Akik ezt a terméket megvették, ezeket vásárolták még

A Hajnal bolygó robotjai

Isaac Asimov

2990 Ft
2541 Ft
15%

Pillangó

Juszra Márdini

3480 Ft
2958 Ft
15%

A Hajnal bolygó robotjai

Isaac Asimov

2990 Ft
2541 Ft
15%

FAZEKASSÁG

Jacqui Atkin

3800 Ft
3230 Ft
15%

Sors-rejtekajtó

Agatha Christie

2790 Ft
2232 Ft
20%

Mindig van holnap

Nicholas Sparks

2990 Ft
2392 Ft
20%

Pedró, a tûzoltóautó

Mechler Anna

1990 Ft
1592 Ft
20%

A Hajnal bolygó robotjai

Isaac Asimov

2990 Ft
2541 Ft
15%
Részletesen erről a termékről
Bővebb ismertető
Howard "Luck" Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, legforradalmibb gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as években. Ugyanakkor megmentette a Grand Canyont, beindította a zöldmozgalmakat, segített kivívni egy karib-tengeri kis sziget függetlenségét, és világhíressé tette a kanadai filozófus-médiateoretikust, Marshall McLuhant, akit a Wired magazin mint "védőszentjét" tiszteli. Intelligenciája, humora, hercegi nagyvonalúsága megnyerte számára Tom Wolfe, John Steinbeck barátságát; ismerte és inspirálta a 60-as évek ellenkultúrájának számos meghatározó alakját.
A Howard Gossage életét és korát bemutató monográfia Steve Harrison brit reklámszakember elszánt és kitartó munkáját dicséri. Harrison könyve izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról; bemutatja sajátos "reklámplatform" technikáját, az interaktivitást kiaknázó módszereit, a zöldmozgalmat elindításában játszott szerepvállalását - miközben az 1960-as évek Amerikájának szellemi és kulturális mozgalmait, meghatározó társadalmi jelenségeit is megismerteti olvasóival.
A könyv különlegessége, hogy előszavát a nemzetközi reklámszakma egyik legnagyobb élő legendája, Jeff Goodby, a Goodby, Silverstein & Partners reklámügynökség egyik alapítója, kreatívigazgatója írta, mégpedig kifeje-zetten a magyar kiadás elé. Továbbá számos neves és elismert reklámszakember (Tim Lindsay, D&AD CEO-ja; Patrick Collister, a Google kreatívigazgatója, a Directory szerkesztője; Luke Sullivan, a Hogyan fürdessünk malacot? című könyv szerzője; Bruce Bendinger, a The Book of Gossage szerkesztője) fejezte ki elismerését a könyv magyar nyelvű megjelenése kapcsán.
Könyv adatok
Cím: Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története
Szerző: Steve Harrison
Kiadó: Reklámtörténet Könyvek
Oldalszám: 224 oldal
Megjelenés: 2016. december 07.
Kötés: Kötött
ISBN: 9789631267785
Méret: 210 mm x 145
Bolti készlet  
Vélemény:


Minden jog fenntartva © 1999-2019 Líra Könyv Zrt.
A weblapon található információk közzétételéhez, másolásához a működtetők írásbeli beleegyezése szükséges.
Powered by ERBA 96. Minden jog fenntartva.
mobil nézet