Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem "nyerhet". A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember...
Kevés dolog tud többet elmondani egy korról, mint a reklámjai. Kevés dolog tud több emléket előcsalogatni az életünkből, mint a kor reklámjai. "Sosem vágtam volna bele egy ilyen könyv megírásába, ha nem hinnék szenvedélyesen a reklámok nagyszerűségében. Sőt, továbbmegyek;...
Egri MáriaTisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Barátaink!'Nem iliszem, hogy túioznéiv, ha kijelentem, egészen kivételes pillanatnak lehetünk részesei. Ez a most megnyíló, hangsúlyozni kívánom, magángaléria egyedülálló az országban. Vannak hasonlók a fővárosban óriási...
Szállítás: Sikeres rendelés után azonnal letölthető.
eKönyv
"Gyilkos vagy hóhér? Ez a kérdés már régóta foglalkoztatja azokat, akik nem csak fogyasztói, hanem elemzői is a híreknek. Szabad-e törvényesen embert ölni, ítélet alapján? A naiv átlagember rávágná: szabad, mert törvényes. Már, ahol. Míg a törvény meg nem fordul... Sas...
Óriási nyomás nehezedik a társadalmi célú reklámokra, mert a "Jóság" ernyője alatt itt találkozik az önzetlen filantrópia, az alapítványi harc, a rafinált CSR kommunikáció, a profit-orientált Cause Related Marketing és a civil társadalom harcos ellenállása.De sajnos a...
Volt könyvtári példány. Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású...
Megkímélt állapotban lévő volt könyvtári példány. Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó...
Mindenki akar valamit - a meggyőzésre irányuló kommunikáció kiirthatatlan a személyközi kapcsolatokból és a médiából egyaránt. De miért kellene kiirtani? Nem arról van szó, hogy létünk teljességével, személyiségünkkel, fellépésünkkel, habitusunkkal - attól kezdve, hogy...
E kötetben a Pszichológus Tudományos Diákkör az utóbbi 2-3 év munkáival mutatkozik be. Csak most látszik - így egybegyűjtve -, hogy ez milyen sokszínű. Általános kísérleti pszichológiai, igazi elméleti alapproblémák mellett szociálpszichológiai és különböző...
E kötetben a Pszichológus Tudományos Diákkör az utóbbi 2-3 év munkáival mutatkozik be. Csak most látszik - így egybegyűjtve -, hogy ez milyen sokszínű. Általános kísérleti pszichológiai, igazi elméleti alapproblémák mellett szociálpszichológiai és különböző...
A világban körülbelül 2 millió márka létezik, és mindennap 700 új márkával bővül a paletta. Évente tehát 250 ezen egy emberi élet alatt csaknem 18 millió új márkával találkozhatunk a világban. A munkahelyünkön, a bevásárlóközpontban, az interneten, a gyógyszertárban,...
A világban körülbelül 2 millió márka létezik, és mindennap 700 új márkával bővül a paletta. Évente tehát 250 ezen egy emberi élet alatt csaknem 18 millió új márkával találkozhatunk a világban. A munkahelyünkön, a bevásárlóközpontban, az interneten, a gyógyszertárban,...
Amit írtunk, rendhagyó útikönyv. Az olvasó hiába keresné benne a választ az olyanb kérdésekre, hogy mikor épült a Kosuga Taisha, kik voltak a Fujiwarák, vagy mit érdemes megnézni a múzeumokban. Ezt már megírták mások, meg is jelent tekintélyes példányszámban a klasszikus...